czwartek, 17 stycznia 2013

My hair ♥

Hejka kochani !
Sorka ze nie pisałam przez pare dni ale poprostu nie mam czasu nawet chociaż są ferie bo caly czas spotykam sie z znajomymi i miło spędzam z nimi czas i jeżdze w różne ciekawe miejsca. No ale teraz znalazlam chwile na napisanie notki wpadłam na pomysl aby była ona o moich włosach oraz jak je pielęgnuuje i jakich używam kosmetyków i akcesorii.

1.MOJA PRZYGODA Z KOLORYZACJĄ
nigdy nie miałam nic do koloru moich włosów podobał mi się i tyle,lecz zobaczyłam że wiele moich koleżanek się farbuje i też chcialam  sprubować,ale oczywiście moja mam sie na to nie zgodziła bo farby jak wiadomo bardzo niszczą włosy , w zeszłym lecie nadeszła moda na kolorowe końcówki i mi sie spodobały i bardzo takie chciałam mieć .
Na początku w ukryciu przed mamą farbowałam sobie końcówki na różne kolory bibułą , jednak zmywały sie dość szybko więc chciałam wypróbować coś innego , moja przyjaciółka mi zaproponowała skorzystać z szamponetek PALETTE . Tak więc robiłam sobie właśnie nimi końcówki zwykle w kolorach różu i czerwieni .
Potem nadeszła moda na włosy ombre , szybko zakupiłam sobie rozjaśniacz firmy JOANNA  i zrobiłam sobie ombre , efekt wyszedł super ; )

Mam je dalej ponieważ zapuszczam włosy jednak minisem ombre są strasznie zniszczone końcówki a pozatym w zimie ściemniało ale nie będe powtarzać tego zabiegu , ponieważ strasznie niszczy koncówki

2.PIELEGNACJA MOICH WŁOSÓW

Włosy myje jak z pewnością każda nastolatka co dwa dni lub codziennie i dlatego moje włosy rzadko się przetłuszczają . Używam szamponów i odżywek SYOSS i musze wam powiedzieć że po nim włosy są takie świerze , gładkie i nie obciążone
Używam także maski do włosów BIO WAX BLOND i serum wzmacniające włosy z AVON'u

3. STYLIZACJA WŁOSÓW

Gdy jest gorąco zwykle włosy mam związane w kucyk lub warkocza , ale i tak wole mieć rozpuszczone posiadam grzywke na lewy bok.
Moje włosy po myciu często się kręcą używam więc często prostownicy  Ba Byliss I-pro 230
Prostownica I-Pro 230
a pozatym gdy gdzieś wychodze na jakieś przyjęcia utrwalam fryzure lakierem do włosów i pianką firmy TAFT .
 moje włosy : tak z  bliska bo nie miał mi kto zrobić fotki ; ppp

To tyle papapapapa ♥


19 komentarzy:

  1. heej, super blog! obserwujee

    www.littleamyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog:)

    Zapraszam do siebie dopiero zaczełam ale myślę że się spodoba.... usmiechjestczastkaslowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo super :0 naprawdę. Piękny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostalas nominowana do konkursuu Liebster Award , wiecej info na http://domi-and-domi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz bardzo fajny nagłówek i fajny wygląd bloga :)

    lila-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog..:D To mój.: http://lemoniadowypamietnik.blogspot.com/
    Obserwuję..Moze Ty tez mnie zaobserwujesz.?..:D..??..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie zniszczyły ci się włosy od prostowania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest możliwe żeby się nie zniszczyły choc troche,pozatym byly rozjaśniane więc jak widać są zniszczone ;(

      Usuń
  8. śliczny wygląd blog ni i jeszcze One Direction ♥ . !

    zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ;)
    http://lemoniadowypamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne włosyy. <3


    Zapraszam do mnie: http://juulyblog.blogspot.com/
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten post no i wgl blog! Obserwuje tak jak napisałam, a ty?
    http://stylbycia.blogspot.com/
    Fajnie, że znalazłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne włosy <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką samą prostownicę :) Obserwuję i zapraszam do rewanżu u mnie ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tematyczny post :)
    + Nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zabiegana.html#comment-form ;*
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :) Nominuję Cię do Liebster Blog Award ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tu masz :)
    Ja nigdy nie chciałam zmieniać koloru moich włosów :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku ja to chce jak najszybciej zmienić kolor włosów bo moje wydają mi sie takie nijakie.. marze o czarnych włosach ahh :)) fajnie tutaj masz i ciekawe tło..
    Obserwuje i zapraszam do siebie.

    oryginalmistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń