czwartek, 6 grudnia 2012


Hei
wczoraj przyjechała do nas nasza ukochana ciocia  Anastasie razem z  Katie (moja kuzynka ;*)  z Angli

Bardzo ucieszyła mnie ta wizyta,uwielbiam Katie a w dodatku dostałam o nichwspaniałe prezenty  prosto z londynu  *-* ♥  Niestety po dwóch dniach które bardzo miło z nimi spędziłam ciocia i Katie wyjechały . Ach jak fajnie że spadł śnieg wdodatku za niedługo mikołajki nie moge sie doczekac ale jeszcze sama niewiem co chciałabym dostać ^ ^ a  wy co chciałybyście dostać ?




Spodenki  z ćwiekami  w kształcie krzyża I ♥ it !



 Bluza  ;*



                                                                     sukienka / tunika
                                                  ( na pewno nie na ten sezon ale w sam raz na lato ; p )
   Oprócz tego dostałam także zestaw kosmetyków Playboy play it rock i szminke w bardzo ładnym 
                       odcieniu różu
Co do dzisiejszego dnia nie zdarzyło się nic szczególnego, tylko tyle że byłam z koleżanką w pizzerii  a po szkole była bitwa na śnieżki I ♥ śnieggg !!!!!  było  super ;D   
                           no to tyle Pa Pa ! ;*****                                       


3 komentarze: