niedziela, 30 grudnia 2012

Liebster award ^^






Hejka, troszke długo mnie tu nie było bo święta i takie tam ale jestem i zaskoczyła mnie miła niespodzianka , zostalam nominowana przez love.music do liebster award , mysle ze duzo osób zna tą zabawe wiec nie bd pisac na czym polega ;) 

PYTANIA :
1 . Ulubiony zespół ?
2, Nosisz okulary ?
3. Jak często spotykasz się z przyjaciółka ?
4.jaki jest twój naturalny kolor włosów?
5. jak  czesto myjesz włosy ?
6. Prysznic vs. kąpiel w wanie ?
7. Masz rodzeństwo ?
8.Ulubiony lakier do paznokci ?
9.Ulubiona blogerka ?
10.Gdzie chciałabyś wyjechać na wakacje ?
11.Jak często odwiedzasz swojego bloga ? 
 
 
 
ODPOWIEDZI : 
1. lubię różne zespoły ale zdecydowanie 1D !!! 
2. Nie chyba że słoneczne ;p 
3. bardzo często,nietylko z przyjaciółką na ogół z całą paczką 
      prawie codziennie i jak najdłużej ; * 
4.  blond  :*
5. codziennie wiadomo jak każdy ;)
6. kąpiel ;)
7. niestety 
8. lubie wiele kolorów ale zazwyczaj  robie sb ombre nails ; * 
 9. duzo ich.. lubię nie tylko polskie ale także zagraniczne wiele mam idolek  ;>
10. wiele tych miejsc, ale coś mnie ciągnie do Amsterdamu , mam zamiar także odwiedzić Paryż  jeśli starczy czasu może Cuba , lub Rio  ; ) 
11. jeśli mam czas a mam go bardzo mało ,  według mnie przyjaciele i najbliźsi są wazniejsi od rzeczy martwych
 
 
 
 
NO TO TERAZ MOJE PYTANKA : 
 
1. Kogo byś wybrała gdybyś musiala być : plastikiem , emo , metalem , satanistą ,JP ?
  2. Czy podoba ci się styl Hipsterów ?
3.  jak często przeklinasz ?
   4.  czego się najbardziej boisz ?
5.  osoba oprócz przyjaciółki/przyjaciela której mozesz zaufac to : ? 
    6. kim byś chciała być w przyszłości ?
7.  ile spożywasz posiłków w ciągu dnia ?
  8. ulubiona modelka ? 
9. ulubiony fashion desinger ? 
  10. na jaki kolor chciałabys przefarbować swoje włosy ?
11. chcialabys mieć chłopaka ? ( jeśli nie masz ;p )
 
 
 Nominuję : 
 http://love-freedom12.blogspot.com/
 http://zakreeecona.blogspot.com/
 http://fashionableangel.blogspot.com/
 http://angieex.blogspot.com/

 
 

1 komentarz:

  1. Wszędzie te nominacje :) Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń